lørdag 16. mai 2009

I want to be a rock star!

I`m heading out for tosweden tomorrow morning. Let see if I can Improve the body composition over the next 14 days with Colting nutrition. The guy with the long hair is my best training buddy. He is also a local rock star. The pictures is for a magazine making a triathlon article.
Jeg drar til Kiruna i morgen for å fly til Malmø. Jeg har vært trøtt og lit tam i beina de siste dagene. Sikkert litt nerver som har meldt seg. Jeg kjenner igjen følelsen fra i fjor før min første IM. Det er rart med det. Jeg skal tross alt tilbringe de neste 14 dagene sammen med noen av de beste i verden innenfor triathlon. Nå er det ingen vei tilbake. Marco fra Østerike henter meg her hjemme i morgen tidlig kl. 0730.
Nå er det restitusjon som gjelder, med 4-12 timer med trening pr. dag over de neste 14 dagene så blir det viktgere enn noensinne å få til et balansert kosthold og nødvendige timer med søvn. I tillegg må jeg nok påregne mer stretching enn tidligere for å holde beina i gang. Det mentale vet jeg at jeg skal takle, selv om jeg ikke helt vet hvordan kroppen blir å reagere på stresset den utsettes for. En ting er 63 mil over 4 dager. Nå blir det 2298 km over 14 dager + + +
There is no limit..:) Tilbake i morgen med første oppdatering fra Smyghuk og Trelleborg ..
Jan Hugo

Ingen kommentarer: