lørdag 23. mai 2009

Coltings camp of pain

Today there is no more to say.. Colitng har forøvrig beveget seg i front av feltet i dag. Han er fryktelig sterk. Dagen i dag startet med 30 minutters løping på morgenen. Jeg følte meg 100 % fin og sterk. Etter frokost fikk jeg diarè igjen. Stresset på kroppen er for stort og jeg får ikke restituert meg mellom dagene. Jeg startet ut meg feltet og holdt følge med magesmerter og trøtte bein. Etter 90 km bestemte jeg meg for å slippe for å kjøre de 30 siste km alene. Litt for å få litt "spinn" på trøtte bein og litt fordi det mentalt var tøft å sitte på halen av feltet hele dagen. Jeg fikk følge med Conny som er ca 56 år. Dersom jeg er i samme form som ham på den alderen skal jeg ikke klage. Vi har hatt fint vær i dag og litt regn siste 20 minutter. Det var til å leve med. Utover dagen har jeg fått tatt til meg mer og mer næring, selv om jeg føler meg litt næringstom. Akkurat nå så forstår jeg ikke hvordan det skal være mulig å sykle nye 170 km i morgen. Jeg får ta en dag av gangen og kjøre alene dersom det blir for tøft å sitte i feltet. Litt av grunnen til de trøtte beina er nok dagen i går, hvor jeg var sterk og kjørte som f... Snittet i dag var 34,16 km/h da jeg forlot feltet. Totalt for dagen hadde jeg 32,69 km/h. Det er ikke værst etter snart en uke i strekk på sykkelsetet. I dag har orienteringen frem til Bollnås vært enkel. Garmin har fungert bra. Tidligere har garmin vist seg å være håpløs til sykkelbruk. Den har ledet oss inn mot grusveier, omveier og vi har alltid endt opp med flere mil enn planlagt. I dag traff vi distansen 100 %. Som en av våre leder på campet sa.. "Jeg skal brenne min garmin på treriksrøyset, og pisse på den etterpå. Så skal jeg sende aksken til Garmin med et hatbrev." Humøret er fortsatt veldig bra. Det er nok fordi jeg betrakter meg selv som veldig, veldig heldig som får muligheten til å gjøre noe slik som dette. Selv om det er tungt og at magen har meldt i fra om at dette er for tøft. Dersom jeg beholder humøret siste uken så kommer jeg på to hjul til Kiruna. Selv om jeg har vært innom tanken på å selge min "Scott" i dag til høystbydene over kr. 500,- Akkurat nå har jeg vært å fått den vasket på en lokal bensinstasjon så tilbudet om salg står ikke ved lag lengre. Så glem det .. Jeg selger ikke.. Kanskje i morgen.. men ikke i dag. Jeg har sovet 1 time nå i ettermiddag, mens flere av de andre guttene har vært å svømt. De er så herlige sterke. De dunker på dag etter dag med timesvis med sykling, løping og svømming. Trøtte blir de selvsag, men med et herlig pågangsmot. Flere av dere som leser bloggen min har spurt om jeg ville gjort dette på nytt dersom jeg skulle valgt en gang til... Svaret er JAAAAAAA.. Håper på raske friske bein i morgen og en mage som er rolig .) Tilbake i morgen // Jan Hugo

Ingen kommentarer: