onsdag 16. juli 2008

Kvalitetsdag 2, Blokk 5

I dag har jeg kun snakket med mennesker som gjør meg motivert. Med en av Norges beste ledere til sjef og en fantastisk kone var det derfor lett å gjennomførte økta til tross for "tidsklemma". Det ble vist forståelse for dette og avspassering i 90 minutter ble invilget. Det kaller jeg fleksibilitet. Kvalitetsdag 2 ble kjørt dagen etter kvalitetsdag 1. Meningen med dette opplegget er å samle de harde øktene for seg selv og få flere dager med hvile og "recovery" før neste blokk. Det er vikitg på de to neste dagene som skal være forbeholdt hvile og tenke "recovery" og ikke 100 % innaktivitet. Dette for å holde bevegelsesapparatet i gang og for å sikre en bedre restitusjon. Selv synes jeg det også er bedre å stretche slitne musker på egne dager, når jeg ikke er så "sår" i musklaturen. Jeg legger ofte inn litt lett sykling eller svømming på disse dagene. Økt 1 Kvalitet løping 7 km kort intervall AVG HR 85 % av maks puls (83 - 91 %) Tid 33,31

Ingen kommentarer: