fredag 11. juli 2008

Dagens distanse løp

I dag gjennomførte jeg en lett distanse løping med HR AVG 131 på 13 km terreng. Jeg gjennomførte turen med mine nye Asics trainer. De gir nok demping i både for og bakfot. De føltes litt stiv i sålen, men det er for tidlig til å trekke noen konklusjoner ut av kun denne ene turen. Skoen sitter godt på foten og er lett. Mister kanskje litt kontakt med underlaget på grunn av den stive sålen? Turen gikk forøvrig i bra driv. Musklaturen gav god respons, sterk i bakkene og med bra løpsøkonomi. Litt stiv i hofteleddsbøyerene, men veikryggen holdt seg fin i dag. Turen gikk på 1 time og 09 minutter. Litt over 5 minutt pr. km. I morgen skal jeg gjennomføre et nytt distanse pass som er mer konkurranselikt. Passet skal gjennomføres med HR AVG 130. 1 time svømming distanse + cross over 70 km sykkel distanse. Lørdag tar jeg fri før jeg kjører sykkel distanse 70 km + cross over løping 10 minutter på søndag. Neste ukes program blir tøft, da setter jeg inn siste innsatsen for å hente inn toppformen før Kalmar Thriatlon. Det gir 2 kvalitetsdager + 3 distansedager, tilsammen 20 timer. Gleder meg :) Etter det blir det 1 pass med en skikkelig "burnout" før jeg skal hvile meg i form!

Ingen kommentarer: