søndag 15. februar 2009

SNÅSAMANNEN

Vel, Ikke vet jeg om det var snåsamannen eller den gamle tanten som medførte at lørdagens økt gikk veldig bra. 1,5 time svømming på morgenen, etterfulg av 3 timers skitur i et fantastisk vær. Det kan umulig være annet enn tilfeldigheter .. Tilsynelatende frisk.. kanon fint vær med sol fra skyfri himmel og 4 dobbelt norsk i VM skiskyting... Eller kan det .. være mer mellom himmel og jord. Dagen ble avsluttet med 1 time sykling og 30 minutter løping. Trøtt, men ikke for trøtt til å feire Valentines Day på De 4 roser med Siv.. En dag tettpakket .. med trening og med en herlig avslutning på en perfekt dag. Faktum er likvel at jeg har et virus i magen som ikke ville forlate stedet hvor det har slått seg ned. Nå har jeg vært dårlig over 14 dager og noen treningsøkter (2) har jeg misset på grunn av dette. Det er til å leve med. Kontinuitet er et nøkkelord i årets sessong. Hittil har jeg kun to dager hvor jeg har misset, det er da noe. Vi er tross alt allerede kommet midt i februar. Det blir spennende å følge veien videre fremover. Jeg fikk forøvrig 2 editon av Going Long forleden dag.. så nå har jeg sengelektyre for de neste 2 månedene.. "Be strong at the end" :)

Ingen kommentarer: