mandag 16. februar 2009

EASY... OG PANNEKAKER

Det som er noe dritt med å ha fått seg egen trener er at han også bestemmer når jeg skal ta det EASY.. jeg liker ikke easy.. nå er jeg blitt pålagt easy i 72 timer i et forsøk på å få skikk på magen. Den sier i følge coach "EASY" at jeg skal ta det med ro.. og jeg som trodde på virus og snåsamannen.. vel med masse ekstra energi innabords disket jeg til med grillet torsk med rotfrukter til, samt en herlig honning dessert. En sikker vinner for en travel familie. Ikke tok det lang tid å lage den heller... Nå skal jeg slappe litt av før jeg EASY lister meg ut for easy å gjøre mitt times lange løpe pass.. alt selvfølgelig veldig easy.. før jeg easy skal på Rema ettusen å shoppe ukens indigrienser for et sunt og godt kosthold for resten av uken.. Jeg lurer litt på å lage pannekaker i morgen til frokost.. Fant noen sunne på bloggen til Pasi.. De så skikkelig gode ut.. Tror jeg prøver dem i morgen!

Ingen kommentarer: