fredag 13. februar 2009

INFLUENSA

Ikke vet jeg om influensa skrives med en eller to n - er, det har liksom aldri vært nødvendig for meg å finne det ut. Nå har jeg vært slapp i magen i 14 dager. I dag toppet det seg på min daglige løpetur, der jeg rett og slett måtte i skogen. Jeg lurer fortsatt på hvordan influensa skrives, så dersom noen kan gi meg et hint er det fint. Så vet jeg det liksom til neste gang.. for nå er jeg frisk.. Jeg skal omså ringe snåsamannen eller en eller annen gammel tante i øst eller vest for å rekke morgendagens trening.
Vel det positive er at jeg slapp unna dagens Yoga økt, sammen med de andre gamle tantene. Ikke noe galt om de gamle tantene, men .. kan ikke akkurat si at jeg føler meg mest hjemme på disse felles treningene, selv om de har en viktig funksjon på veien mot et liv fylt med god helse og energi. Ingenting gjør meg mer godt enn 1 time med Yoga. Nå har jeg fått så pass mye erfaring etter 1 år med Yoga at jeg tror jeg skal kunne praktisere ca. 0, 5 time på egenhånd.. Meditasjonsdelen er virkelig noe jeg burde praktisert oftere for å finne roen..
Jeg kommer med nye oppdateringer i morgen i forhold til influensaen og snåsamannen.

Ingen kommentarer: