søndag 22. februar 2009

1,5K TT

I dag var det tid for ny endurance test. Jeg har grudd meg litt, men gikk til verket med godt mot. Testen gikk under syresonen, men likevel til en godt resultat som jeg er godt fornøyd med. Jeg tenkte 26:15 på lørdagen da jeg visualiserte oppgaven. Dette begynner jeg å bli ganske god på. 1 st 500 8:47 2 nd 500 8:46 3 th 500 8:41 1,5K TT 1:45 Pace 1,5 K TT 26:15 Det vil si at mod hard ligger sånn ca i området 1:48 og mine antakelser fra tidligere er riktige. Dette går i riktig retning og en tid innenfor 1 time på 3 860 m er realistisk å tro på. Da er jeg plutselig med i fronten av feltet på svømmingen. Det har vært et mål og inngår i min strategi for å komme inn blant topp 10 på NM. :) Der tenker jeg å komme inn sammen med fronten av feltet på svømmingen og deretter kunne kjøre mitt eget løp på syklingen og gjerne vente litt på en rytter med mitt eget tempo og kjøre et optimalt taktisk løp sammen med 2-4 andre taktikkere... Jeg dirrer allerede bare med tanken på dagen og den elektriske stemningen før start..

Ingen kommentarer: