lørdag 22. november 2008

SPORTSLØRDAG

I dag har jeg følt meg super på begge øktene. Jeg har måtte holde igjen, for lysten til å trykke på har vært stor : ) Jeg fikk lagt inn en time med søvn midt på dagen i dag. Bedre følelse enn det jeg har hatt i dag skal en lete lenge etter. Kromosomene og adrenalinet har fosset rundt i frie strømmer. Jeg har drømt om delfiner, 30 c og NM. Totalt ser det ut til at jeg klarer 17 timer på uka. Jeg er så sterk :) Videoen ble tatt etter dagens første økt. Alt arbeidet med supermann, superhai, roterende super hai med mer ser ut til å skape bedre rotasjon gjennom hoftene og det har definetivt bedret den generelle teknikken på svømmingen min. Nå føler jeg selv at de større musklene, les flaps er mer i bruk enn tidligere. Det er nok masse mer å gå på før jeg klarer å presse brystet nok ned til å få plankefølelsen, men vi er på rett vei. Takk til Ketil i HSVK så langt. Nå gleder jeg meg til neste test om 3 uker. Nå skal jeg nyte kvelden med "the kids"! Jeg har funnet masse motivasjon i forskjellige blogger denne uken. I dag er det totalt mørke i Vardø. Solen er ikke tilbake før 19. januar. Heldigvis er det 100 mil nord for Harstad, så det er enda en stund til for meg...

Ingen kommentarer: