søndag 2. november 2008

NÅR JEG BLIR VERDENSHERSKER

Helgen har vært grusom med meg. Jeg har vært sliten, sliten og sliten. Etter fredagens badstue og 3 timers sykkeltur og lørdagens to topper over 500 m (4,5 time) så ble det for mye for en overarbeidet 38 åring. Det ble for lite søvn og alt for mye reising i jobben denne uken. Dagen i dag har jeg brukt til å sove, spise sjokolade, potetgull, is, lakris, pizza og brus med mer :) Det er rart hvor mye jeg klarer å stappe i meg på en dag. Når jeg blir verdensherkser så skal jeg forby all sjokolade, potetgull og reising. Bildene er fra helgens tur i badstua til Skjalg og lørdagens tur med Frank. Alt er egentlig Franks feil :) Kommer grusomt tilbake i neste uke.
Programmene mine fungerer fint i de ukene hvor jeg reiser mindre. I de ukene hvor jeg må opp kl. 0500 og ikke kommer i seng før sent så takler ikke kroppen mer enn ca 10 timer med trening. Nøkkelen ligger i å skaffe seg nok søvn av en viss kvalitet. Ikke alle hotellrom gir meg den kvaliteten som jeg trenger. I neste uke har jeg kun en dag med reiser, så det burde derfor være mulig å få en uke med en fin balanse mellom jobb, familie og trening. Jeg gleder meg allerede til mandagen og to økter trening. Den første kl. 0630.

Ingen kommentarer: