lørdag 8. november 2008

FERIE

Nå er det helt mørkt her. Det er lyst i noen få timer fra ca. kl. 1030 til 1430 i Nord nå. Om en måned er det kun et lite blaff av et blålys her i Harstad. Jeg skal nok få trent mine timer til tross for mørket. Det er snart jul igjen og det gleder jeg meg alltid til, julelys i gatene og den sitrende spenningen som hører desember til. Lutefisk, pinnekjøtt og ribbe...
Det gir meg troen på at mørketiden også i år kommer til å gå over. I januar er solen her igjen. Det er nå neste års ferie skal planlegges. Turer til varmere strøk med kilometervis av hvit strand til å løpe på. 30 c og sykkelskjorts. Hva kan en ønske mer? Jeg fikk kjørt 2 timer løping i dag i øsende regnvær med AVG HR 134 + økt 2. med 30 minutt recovery sykling på treningsstudio + 1 t styrke. Det må sies å være bra til å være hvilken som helst lørdag. I morgen er det farsdag. Håper på masse presanger, kaker og jubelbrus... := ) Svømmer sammen med "master" i morgen. Ha en strålende farsdag!

1 kommentar:

TITAN sa...

Inspirert av dine voldsomme økter som pågår i timesvis og milevis - hadde jeg i går på selveste farsdag to økter en intervall økt og en rolig økt på asfalt i halvannen time....det gikk utmerket.

Det som jeg er usikker på er om ikke en sliter kroppen i filler med slike enorme treningsmengder som du kjører på med. Tilbakelegger en 4 ganger normal avstand til fots så sliter en vel ned sener og ledd 4 ganger så fort også..eller? Man er jo jeeevlig rask til bens nå (og det er deilig) men blir en uuutrolig treig til bens i alderdommen (2040), så er en bare gjennomsnittlig når en tar kveld. Det vil en jo ikke :-))