tirsdag 18. november 2008

DAGENS TO VÅTE ØKTER

I morgen skal jeg til Oslo. Jeg pakker sakene for å kjøre 1 time med styrketråkk på Royal Christiania`s ergometersykkel. Har i dag fått kjørt 2 timer på glattisen med pigghjulene + 10 minutter cross over. Tømte 0.5 dl med vann ut av hver vått etter økta. Det er merkelig at motivasjonen holdt økta igjennom i et sabla møkkavær. Kjørte økta i konkurransefart, dvs i de partier som det var mulig å kjøre fart på. Det var is og vått i sykkelbanen min. La inn 4 x 6 minuttter med bakkeintervaller omtrent midt i økta. HR 80 % av maks. Har tanker om å bygge økte opp til 4 timer mot konkurransesessongen, med dertil mer lengde på intervallene. Akkurat i dag handlet det mest om å komme seg ut før sofaen tok meg. Siv hadde disket opp med laksekoteletter i dag. Uten henne hadde ikke livet som triatlet(les. superamatør) latt seg gjennomføre. Oda på 13 år ble kjørt på dans kl. 18.15. Da fikk jeg smuglet inn 45 minutter med svømming mens jeg ventet. Den økta er det ingen som vet om :) 500 m SKIPS + 5 x 100 m cr on 2 min + 10 x 50 m cr on 1 min, 200 UT. Holdt fokus på linjeformen og gode bevegelser gjennom hoftene. Kjørte på 16-18 tak pr. 25 m. Det er mer enn godkjent. Svømmingen kommer seg nå. Testen på 1000 m gikk på 16,55 på søndagens økt. Det føles OK etter en hvilken som helst treningsuke. Håper jobben tillater 1 time med styrketråkk i morgen :)

Ingen kommentarer: