onsdag 17. juni 2009

What a day

Første økta treningsmessig ble gjennomført i god tid før jobb kl. 8. Hater tidlige morgener. På programmet sto det aerobic run test over 75 minutter. Fikk samme testresultat som i forrige runde i mai. Jeg er fornøyd med resultatet, da jeg hadde poker pace run over 105 minutter i går ettermiddag. Kjenner meg brukbar sterk og sånn passe restituert etter TOS. Hvem sa at triathlom var enkelt. Dagen i dag ble ikke det. Andre økt i bassenget kl. 17:15. Måtte lure med meg Alexander for å få selskap under oppvarmingssettet. Da hadde han fått nok og jeg måtte dra 4 x 200, 3 x 200, 2 x 200, og 200 alene. Tidene fra 3:41 på steady til 3:19 på 90% av max. Vel hadde vel ikke helt den maxen i meg i dag. Måtte klore meg fast i vannet, cm for cm som igjen ble til m.. og endelig i mål sliten .. sliten, men mest av alt jævlig LEI.. Joda det går å bli lei.. Vel hjemme .. MAT. Ikke var jeg motivert til å lage noe, så jeg fikk "lurt" mine to herlige barn, Alex og Oda til å ordne biffen, les kyllingwraps med tilbehør. Ikke nok med det, men de serverte også jordbær til dessert. Uten "The kids" i dag så hadde jeg vært kjørt, slutt og toastet. Hadde ikke giddet å gjøre den jobben i dag.. da hadde nok veien til Karbohydrater og dårlige alternativer vært kort. Ble reddet av gong gongen.. Ikke nok med det.. i dag fikk jeg igjen min eksamen i arbeidsrett, 10 stp fra Høyskolen i Harstad. Følte at jeg hadde flyt og hadde vurdert egen innsats til B. Vel, selvinnsikten sviktet denne gangen. Jeg fikk A... GRATULERE JAN HUGO.. Det var morsomt .. 60 stp. over 2 år, i tillegg til familie, trening, full jobb ++ litt mer enn bare en normal jobb.. Hvordan strekker tiden til. Det vet jeg ikke om jeg har noe svar på .. Timeplaner uke for uke, dag for dag pleier å hjelpe i tillegg til en fanstastisk kone som gidder å leve med det. Nå er klokken 20:36 og jeg holder på å sovne.. Prøver å holde ut til 22:00 så får jeg en vanlig morgen i morgen.. uten trening, men med en lang frokost med "The kids" som jeg tar ansvaret for. Kanskje blir det skikkelige feite pannekaker.. Det høres ut som en god idÈ .. Sliter med maten .. er sulten hele tiden og sulten på dårlige alternativer. Det er nok stresset og belastninger totalt sett. Må ha 100 % fokus på recovery over noen dager nå så går dette seg til. Skal til Tønnsberg i helgen å sprinte .. Ikke lader jeg opp.. da det kun er en del av oppkjøringen før NM. Så her er det ingen press eller forventninger.. Have fun Har lagt ut TP kontoen min for almuen. http://www.trainingpeaks.com/publicview.asp?p=supersvendsen. Bildene er fra morgensdagens frokost og han med kroner finner dere også på forsiden av www.endurancecorner.com // Jan Hugo

Ingen kommentarer: