mandag 22. juni 2009

Supermenn og oss dødelige

Disse guttene er stein HARDE. Nr. 17 av totalt 39 startende i NC klassen må likevel være godkjent og godt innenfor tidsmålet på 1:15. Etter å ha syklet Sverige på langs så ble syklingen som et "barneløp", mens resten ble akkurat så jævlig tungt som forventet. Nå har jeg fått det litt på avstand og er fornøyd. Det er langdistanse løper jeg er, og en dag blir jeg den "verdensmesteren" som jeg vet finnes inni meg et sted. Jeg må bare lete litt og ha den frem først. Kanskje litt hjelp fra løpsmiljøet og andre kompetente folk også er lurt:) Dette går i riktig retning og jeg er HAPPY, selv om jeg kunne tenkt meg en litt bedre opplevelse på spesielt svømmingen. Nå er jeg MOTIVERT og mer enn klar for masse løping, svømming og det som måtte komme av lange gode pass mot 2010. Da skal jeg løfte meg til nye høyder og mot nye mål. Først skal jeg til NM og Kalmar. Det blir gøy... Har en god følelse. Jante du kan bare glemme svømmeøkter under 3 500 m heretter. Jeg svømmer hver dag fremover nå. Dette skal jeg fan meg klare.. For de av dere som ikke vet ... 750 m svømming - 20 km sykling og 5 km løping. Kom dere ut å tren NÅÅÅÅ... Ingen tid å miste // JH

Ingen kommentarer: