onsdag 10. juni 2009

Syke ideer og fantasier

Nå er jeg fult tilbake i hverdagen igjen. Denne uken har jeg vært i Tromsø, Svolvær og Narvik før halve uka er ferdig. Det er bra at jeg igjen er 100% tilstede i jobben igjen. Det er tross alt den som finansierer "AS SVENDSEN". Trives gjør jeg også, så da er alt som det skal og jeg er i rute mot NM. I dag fikk jeg den syke ideen.. hold dere fast! "Ultraman Canada", DAG 1. 10 km svømming + 14 mil sykling, DAG 2. 24 mil sykkel, DAG 3. 84 km løping. Hvor ideen kom fra.. det vet jeg faktisk ikke. Den bare plutselig dukka opp som en pandemi, epedemi og influensa og den vil ikke forlate meg. Vel vi får se utøver høsten når årets sessong er unnagjort om jeg er feber fri og frisk igjen. Akkurat nå så lurer jeg faktisk på om jeg er helt ved mine fulle fem. Det hadde likvel vært utrolig kult å putta en Ultraman på egen CV :) Har ikke turt å fortelle det til noen enda, og blir nok sikkert ikke å gjøre det heller. Ikke si det til noen du heller. Det tar tid å implementere seg inn i hverdagen igjen etter 14 dager på tur med gutta boys. Det høres så enkelt ut å skulle være 100% fit for jobb og familie igjen. Det kan jeg love dere at det er det ikke. Trøtt, trøtt og trøtt er bare forbokstavene på den første arbeidsuken. I tillegg hadde jeg eksamen i arbeidsrett på høyskolen første uken etter at jeg var tilbake. Jeg hadde "lest" meg opp før tour of sweden. Heldigvis er jeg godt inni en god jobbrutine igjen nå, men det krever hard disiplin og timeplaner for alt som må og skal gjøres. Det fungere ikke ellers.. bare prøv triatlon, to tenåringer, full jobb, hus og hage over 6 måneder så finner du ut følgende tre ting.. 1. LAG TIMEPLANER FOR ALT(Jobb, familie, trening, TV, venner med mer) søndag uken før. 2. Dersom du ikke rekker en aktivitet på timeplanen, så IKKE PRØV PÅ Å TA DEN IGJEN senere i uken. Det tar livet av deg! 3. BRUK TID PÅ DE SOM BETYR NOE og som støtter deg i veien mot et liv fylt med god helse og energi. 4. Ha alltid jobben og treningsbaggen med deg, plutselig får du TID TIL OVERS. Det har vært godt å ha litt fri fra bloggen over en uke. Jeg kommer sterkere tilbake. Til mine svenske venner... I miss you all! MEN, Borte bra og hjemme best! // Jan Hugo

Ingen kommentarer: