onsdag 10. desember 2008

MARSIFANGRIS

I forrige uke ble det null og nada trening. En 72 timers arbeidsuke, der jobben måtte prioriteres foran treningen må jeg leve med :) "Tappert smil". Jeg kunne selvsagt puttet inn noen timer her og der, men jeg var på reise mesteparten av uken og ble sliten og måtte holde fokus på jobben. Det går ikke å spise bare gratislunsjer ... ::)
Denne uken har startet bra. Har fått til en fin kombinasjon mellom jobb, familie og trening. Fortsatt lange arbeidsdager, men med overskudd og LYST til å trene. 2 timer på mandag, 3 på tirsdag og 1 time morgensvømming i dag mellom kl. 6-7 er bra. Håper å få presset inn en 2 timers skitur i kveld. Trenger litt avveksling til løpingen, da knærne er "litt" urolige. Bildene er fra sykketuren i går.. Det er dette som er hverdagen her i nord... Temperaturen lå mellom -3 til - 8 c på turen. Det ble kaldt mot slutten.. Gleder meg allerede til lange sykkelturer i 30 c. Skal aldri klage over at det blir for varmt igjen :) Nå gjelder det å få nok søvn skal jeg klare å få opp volumet i treningsarbeidet. Det løser jeg ved å legge med senest 2245 resten av uken. I neste uke er det nye reiser i jobbsammenheng. Livet er herlig ... Ha ei strålende førjulstid med LITT julekaker og marsipan :):):) Klarte selvfølgelig å spise et tonn i forrige uke av begge deler... tjukke Jan Hugo :)

Ingen kommentarer: