onsdag 31. desember 2008

GODT NYTT ÅR!

Nå er det kun timer til nyttårsforsettene skal settes ut i livet. Nye prioriteringer skal iverksettes og gamle uvaner skal lukes vekk. Jeg skal prioritere som før.. familie, jobb og trening. Jada.. jeg skal selvsagt også ta noen turer med de helt spesielle vennene mine... Jeg heier på dere alle :) I år skal jeg prøve å la de negative tingene får mindre tak i meg... de som jeg ikke får gjort noe med uansett. I stedet så skal jeg bruke all min energi på de ting jeg faktisk kan gjøre noe med. I tillegg har jeg lovet ... kanskje mer enn jeg kan holde i forbindelse med jobb.. men en sykkeltur herfra til Oslo som straff kan jeg eventuelt leve med. Jeg skal kjempe for å unngå den.... men er forberedt og kanskje i bedre form enn det jeg noensinne har vært før i mitt liv.
Vekta er fortsatt 84,5 .. det samme som den var før jul?? Det har seg slik at jeg fikk ny vekt til jul av svigertiger.. den viser 1,5 kg mindre enn den forrige vi hadde. Jeg elsker den nye vekta vår... :) Så i stedet for slitsomme slankekurer som kommer som en pest innover oss i januar så løp å kjøp dere ei ny vekt... Husk å spørre om å få teste den først. I vårt tilfelle var det ren og skjær flaks.. Vel .. nå har jeg lovet meg selv ikke mere potetgull, sjokolade, sukker og alkohol før 1. mai. Jeg skal visualisere frem min konkurransevekt som jeg tenker ligger et sted mellom 76-78 kg. Så skal jeg dra den med meg inn mot NM i 2009... Hørte jeg meg selv si topp 10 :) Svømming 30 min, Sykling 2 t 30 min, Løping 1 t 45 min, SUM 4 t 45 min.
På veien dit tar jeg med meg tour of sweden.. +++ Dette går Jan Hugo :=)

Ingen kommentarer: