mandag 15. desember 2008

JUL

I helgen ble det masse trening. Fredagen startet med 1 time løping med påfølgende basketkamp med dans av Oda i pausen. Lørdag morgen startet med svømming med påfølgende frokost med Siv på De 4 Roser. Det er slik jeg liker helgene. Full av trening og tid med min familie. Det gir masse energi og fremfor alt godt humør. Da kan jeg leve med at jeg prøver å få til et liv med 20 timer trening og en jobb som gjør at jeg misslykkes hver uke :) I prioriteringlisten står det 1. Familie, 2. Jobb 3. Et liv fylt med god helse og energi... Det gjelder å prioritere riktig. I forrige uke fikk jeg 13 timer trening. Det er mer enn godkjent. Jeg finn masse ny energi av jobben og familien min gav meg en flott helg som jeg skal nyte nå når jeg i morgen skal på tre dagers jobbreise igjen. Håper på nye 15 timer trening denne uken. Dere skulle sett julegaten i den blå byen .. gjett hvilken farge den har.. Den var STILIG...

Ingen kommentarer: