torsdag 11. desember 2008

INTERVALLER

Hei :) Dagens LØP. Intervaller 8 x 1 km, med 2 minutt hvile mellom dragene, som gikk på terskel. Endorfiner og kromosomer bruset fritt rundt i kroppen. MP3 spilleren strømmet av god 80 talls musikk.. Les ABBA, Madonna og KISS. Jeg startet konservativt med 4,50 - 4,50 - 4,55 - 4,40 - 4,40 - 4,30 - 4,20 og avsluttet med sterke 4,05 og med masse å gå på... Dette var oppløftende og jeg er mye sterkere enn i fjor på tilsvarende periode. Nå skal jeg på svømmetrening.. jobbe med linja og rotasjonen gjennom hoftene :) Livet smiler .. Jeg fikk masse motvasjon etter samtaler med min gode venn i den "Blå Byen" i dag. jeg møtte jenter fra frisørlinja på Melbu som hilste pent. I tillegg lekte jobben med meg i dag. Tiden fløy og vips så var det tid for trening :) GRUSOM = HERLIG ! Nå er jeg lykkelig, mer skal det ikke til!

Ingen kommentarer: