søndag 26. september 2010

NULL HULL

Etter skaden har jeg for første uke hatt NULL hull. Neida ikke hos tannlegen men i antal treningsdager. Da er jeg tilbake på vinnersporet. Ikke like bra i alle grener men fikk trent alle dager. Uken ble avsluttet med topptur til Møysalen med en overnatting i telt sammen med beste vennen! Det ble 12 treningstimer totalt. Da er det kun 3 uker igjen med NULL hull før jeg ber coach Gordo om å åpne opp treningskalenderen min igjen. Så foreløpig trener jeg kun for å kunne trene senere utpå høsten. Det er mange målsetninger som skal realiseres, men alt henger sammen. Mat, trening og søvn. I tillegg må det være balanse i livet sett i forhold til jobb og familie. Uten dette på plass blir det lite eller ingen trening. Med store barn og en aktiv kone som selv trener masse så betrakter jeg meg selv som svært heldig. Mål EN er Ultraman UK i september. På veien dit skal noen delmål oppfylles, men det snakker vi mer om senere. Null hull :)

Ingen kommentarer: