onsdag 22. september 2010

Da har jeg passert de 40 ... (

Hvordan føles det? Spørsmålet er stilt flere ganger og for å være helt ærlig så føles det alt annet enn greit. Dagen ble feiret med gode venner og familie. I sum en fin dag, med masse ups and downs. Egentlig burde jeg har hoppet over dagen. Det hadde passet meg best. Liker ikke å hverken få gaver eller å feire meg selv. Hvorfor aner jeg ikke. Det jeg imidlertid liker er å gi vekk gaver og feire andre. Det er jeg mye bedre på. Dagens økt gikk i yndlingsløypa fra Folkeparken - Steinsåsvannet - Fjellveien, totalt 11,7 km.. Det er fortsatt langt frem til den farten jeg hadde inne på min avsluttende treningscamp på Mallorca i juli. Det føles som om det er VELDIG langt tilbake til der jeg var. Med 6 ukers avbrekk tar det vel litt tid før vi er back in business. I morgen forteller jeg mer om mitt nye hårete mål for 2011 :) se www.ultramanuk.com.. Go team gooo

Ingen kommentarer: