mandag 30. mars 2009

DE SMÅ ENKLE TING

Det er de små enkle ting som betyr noe. Etter 7 dager på reise via Tromsø - Oslo og Mo i Rana så er jeg endelig hjemme, and I love it.. I dag våknet jeg til fuglekvitter.. ny kokt kaffe, brødskive med laks og egg. Så en time løping med påfølgende styrketrening i en time.. Måtte alle dager bli som denne. I et fantastisk vær satte jeg meg i bilen for å kjøre til Narvik på jobb. Det er kilometerlange skispor på Veggfjellet som bare ligger å venter på skiene våre. FANTASTISK.. Hvem sa at det er fancy pancy, dyrt og at lykken kan kjøpes for penger. Det kan den definetivt ikke. Det som betyr noe er de små enkle ting.. Jeg håper det blir en rolig russefeiring i år.. roligere enn tidligere år. Poden kom hjem med sitt russekort i dag. "Snehvit er eskeludert fra tegneserieverdenen etter at hun satte seg på Pinoccios nese og ropte, "lyg, lyg" Det er noe annet enn "Jeg har busker i enga og Siv i senga". Puhff, eplet faller ikke langt fra sammen...

Ingen kommentarer: