torsdag 4. november 2010

DET STÅR JÆVLA BRA TIL MED MEG

På 4 år har jeg forbedret helsen min med flere 100 %, kanskje oppi tusen. I dag fikk jeg kommentaren vi har aldri sett en slik god test som dette før :)Med tanke på at det tar ca 7 uker fra skinnet rundt magen begynner å produsere til det er på plass som det vi ser, så er jeg rolig med tanke på et fremtidig vaskebrett. Faktisk er fettprosenten på 11% i grensen lavt på denne tiden av året. Jeg bør ha større fokus på trening, søvn, kvalitativ god mat og restitusjon enn fettprosent og vekt pr. det testen viser i dag. Når langdagene begynner for alvor er det pleny av tid til å svi vekk noen % til. SEXY ROCKS!

3 kommentarer:

Gunnar sa...

Supert tror nok det er en del 20-30 åringer som vil ha omkommet dersom dem skulle følge ditt tempo en ukes tid uansett på året. Husk at alder er bare et tall. Selv føler jeg meg ikke en dag over 25. Det er bare å peise på!

Jan Olav sa...

Det som heng og dingle mellom beinan og ned mellom knærn, tæll det som fett, eller e det en muskel? :)
Regne med det der e Flex-testen?

JAN HUGO sa...

Det som heng mellom beina e vertfall jævla stort på han danske med salamien :) Remember ??