tirsdag 7. oktober 2008

NM 2009

Hallo folkens :)
Nå er jeg i full gang med mine NM planer for 2009. Det er litt vanskelig å få trent med tempoet i "fashion" bransjen pr. tiden. Noen timer blir det likevel. Fikk lagt ned 14 timer i forrige uke. Det hele toppet seg med "persnonellsjefen" på lørdag da pulsen gikk løpsk etter 1 time løping med fjellstøvler i myr opp til 606 meter. Fikk en offisiell måling på klokka på 179 slag pr. minutt. Det var ikke bra og heller ikke i tråd med programmet mitt. Det er kun en person i denne verden som klarer å få frem det værste konkurranseinstinktet mitt, da er jeg mer enn villig til å dø for å bli # 1. Hater å tape :) Hvorfor vet jeg ikke :) Jeg ble først på toppen, men det er et faktum at det skyldes mer dårlige orienteringskunnskaper fra nevnte personellsjef enn at jeg var best denne gangen. Det irriterer meg noe så sykt og hevnen kommer til å bli grusom ved neste anledning. Da blir jeg igjen # 1. Nå legger jeg inn masse toppturer :) Sitter forøvrig igjen på en flyplass låst fra alle muligheter til å trene. Da kan jeg like gjerne leke meg med drømmen min om Hawaii i 2010.
Nå er det NM som gjelder. På veien dit trenger jeg all den støtte og heiarop som dere kan gi ...
Målsetning topp 10. Ha ei uke fylt med god helse og trening :)
Bildet er fra en ferie med familien supersvendsen. Alexander og far sjøl :)

Ingen kommentarer: